4 клас

 Додаткові навчальні онлайн-матеріали та методичні розробки до підручників постійно публікуються на сайті  SvitDovkola.org .

https://svitdovkola.org/metodic/inf4/rozdil1

https://drive.google.com/file/d/1avinrYsWlw5GQTQ60kYQADvU3yyHzEjH/view

3. Як побудовано комп'ютер?

Процесор та пам'ять

Попрацюйте у парі. Створіть діалог про те, який пристрій комп'ютера найголовніший, і пояснити свої позиції. Один із вас нехай наводити аргументи на користь певного пристрою, інший проти нього.

Пристрої введення та виведення

Від кімнати до кишені

Досліди, чим перші комп'ютери відрізнялися від сучасних. Знайди щонайменше три відмінності і заповни таблицю. Дізнайся, які характеристики навели твої однокласники та однокласниці. Створіть спільну таблицю відмінностей.

Працюємо з комп'ютером

Урок 5. Пристрої введення та виведення

https://drive.google.com/file/d/1rmzsVevE_6mkb7jrJbP5ke0TrIvRpe33/view

Виконайте вправи:
1. " Знайди пару " https://learningapps.org/view1147570
2. " Пристрої введення та виведення інформації " https://learningapps.org/view1156243
3. "Класифікація пристроїв"https://learningapps.org/view399623
4. Вікторина "Пристрої комп'ютера"https://learningapps.org/view1145714



Урок 6. Комп'ютерна мережа та її використання

4. Як поєднати ресурси всіх комп'ютерів?

Комп'ютерна мережа

Розумний будинок

Розумні пристрої

Працюємо з комп'ютером


Урок 7. Електронне листування



Як написати електронний лист

Поміркуй, чим смс відрізняється від листів, і заповни таблицю.


Урок 8. Спілкування на відстані.



 УРОК 9. Інформаційний шум та фейки 

Чи буває інформації багато?

Відредагуй текст так, щоб він був цікавим, легко читався і не містив зайвої інформації.

Знайшов "сенсацію" - перевір!

Зорові ілюзії

pdf


УРОК 10. Планування групової діяльності. Пригадай і йди вперед.

pdf


УРОК 11. 
Як слова «і», «не», «або» , «якщо», «то»  впливають на зміст висловлювання.



Завдання 5


Оціни собі!


Для вчителя


Завдання 2


УРОК 12. 
Алгоритми з розгалуженнями.



Опитувальник 1   https://forms.gle/NMnneeLkvYFo1ojaA


УРОК 13. 
Алгоритми з повтореннями.


УРОК 14. 
Повторення за умовою.




   УРОК 15. 
Виявлення та виправлення помилок у програмах.

   УРОК 16-17. 
Способи подання алгоритмів.



   УРОК 18. 
Пригадай і йди вперед.

Завдання для самоперевірки до розділу 2



   УРОК 21 
Кодування інформації.

Працюємо з комп'ютером

Створюємо QR-код

Роздивись картки. Як гадаєш, для кого ці завдання? Яка інформація на картках зайва? Чому?


                                       Урок 22 “3D-МОДЕЛЬ ЯК КОД”  (до с. 60 підручника) 



Форматуємо текст

Завантажити файли для редагування. Відформатуй текст, як на взірці. Впиши слова замість "..." або заповни таблиці до кінця.

Тексти для редагування:


   УРОК 23 
Один об'єкт – моделі різні.


УРОК 24 
Віртуальна та доповнена реальності.
pdf
pdf


УРОК 25 
"GOOGLE-МАПА"  (до с. 69-70 підручника) 

pdf


УРОК 26 
“ВІРТУАЛЬНІ ПОДОРОЖІ СВІТОМ”  (до с. 71-72 підручника) 
pdf

УРОК 27 
“ПРИГАДАЙ І ЙДИ ВПЕРЕД”  
task

pdf

УРОК 28 
"Програми-редактори та їх використання"  (до с. 75-77 підручника) 
pdf
УРОК 31 
Як уникнути помилок у презентаціях”  (до с. 84-86 підручника)  
pdf

УРОК 32 
Урок 32 “Шануємо права творців”  (до с. 87-88 підручника) 
Медіадобірка до уроку


УРОК 33-34
Урок 33-34 “Підсумковий проєкт”
  (до с. 89-91 підручника)
pdf

Урок 35 “Пригадай і йди вперед”  (до с. 92-93 підручника)
















Немає коментарів:

Дописати коментар

3-4 клас

 ЯДС  Види хмар Як ви гадаєте, з яких хмар можна чекати дощу? (див. роздруківку “Види хмар”). Хмари бувають різні. Основні види хмар — шарув...